.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضای شهرداری رشت نباید سیاسی‌کاری شود

سرپرست شهرداری رشت گفت: فضای شهرداری رشت نباید سیاسی‌کاری شود زیرا شهرداری یک ارگان خدماتی است. 


به گزارش  شمال نیوز به نقل از فارس، سیدمجتبی خدمت‌بین‌دانا دوشنبه‌شب پس از برگزار نشدن جلسه رسمی شورای این شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختلاف نظر شورا بر سر شهردار رشت هیچ ارتباطی به نحوه خدمت‌رسانی شهرداری ندارد و 9 عضو شورا اهداف کلی شهرداری را ترسیم می‌کنند.
وی افزود: اختلافی اگر بین مدیریت شهر باشد هر کسی که به عنوان شهردار مشغول به فعالیت می‌شود باید کارش را ادامه دهد.
سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه نمی‌توان کار خدمات در شهر را انجام نداد، گفت: نباید شهرداری را سیاسی کرد زیرا شهرداری یک ارگان خدماتی است.
وی اضافه کرد: هر کسی که به عنوان شهردار توسط شورا انتخاب شود هر 3 هزار و 300 نفر از پرسنل شهرداری رشت برای آبادانی شهر موظف هستند کار کنند بنابراین شهروندان مطمئن باشند که شهرداری به وظایف خود عمل می‌کند و این تغییرها مشکلی در امر خدمت‌رسانی ایجاد نمی‌کند.
خدمت‌بین‌دانا با قدردانی از زحمات محمود فریدونی شهردار قبلی رشت گفت: فریدونی فرض را بر این بداند که امضای اعضای شورا برای سرپرستی بنده توسط وی صورت گرفته است تا مشکلی در امر خدمت‌رسانی شهر رشت پیش ‌نیاید و فریدونی در این مدت در تهران به وضعیت کاری خود رسیدگی کند تا دوباره بخواهد به تصدی امور بازگردد.
وی با اشاره به اینکه بنده قصد ماندن در این پست را ندارم، اذعان داشت: با تمام قدرت کار می‌کنم و هر کاری که انجام دهم برای آبادانی شهر است.
این مسئول، با تصریح بر اینکه در چند روز اخیر حرف‌های زیادی علیه بنده زده شد، ابراز داشت: باید اعلام کنم که بنده از خانواده مذهبی و متعهدی هستم.
وی درباره روند پروژه‌های عمرانی شهر رشت، اظهار داشت: در بازدیدی که از شهر و پروژه‌ها انجام شد هیچ مشکلی در روند پروژه‌ها وجود ندارد.
خدمت‌بین‌دانا افزود: امتداد مسیر خیابان صیقلان به تختی در دو لاین بازگشایی می‌شود و زمین‌های وسط این طرح تا زمان خریداری به صورت یک میدان در می‌آید تا مشکل در این بخش برطرف شود.
وی، پست‌ها و مقام‌ها را عرصه‌هایی زودگذر خواند و بیان داشت: نباید مغرور شویم و رفاقت‌ها و دوستی‌ها را از بین ببریم زیرا تنها چیزی که از انسان باقی می‌ماند، خاطرات خوشی است که به یادگار گذاشته می‌شود.
سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه بنده با تمام اعضای شورای اسلامی، مدیران شهرداری در فضای کاملا دوستانه به فعالیت می‌پردازم، خاطرنشان کرد: انتخاب اینجانب به سمت سرپرستی شهرداری برای ادامه کار و فعالیت بنده با حفظ سمت قبلی‌ام (معاون خدمات شهری) است تا خانواده بزرگ شهرداری در فضایی مناسب به ارائه خدمت بپردازند.
وی یادآور شد: هر یک از همکاران ما در مجموعه شهرداری این شایستگی را دارند که به مقامات بالایی دست یابند و مسئولیت‌های فعلی را پایان راه خدمتی خود نبینند بلکه به این باور برسند که با اثبات لیاقت و کاردانی خویش، توان دستیابی به هر مقامی را دارند.
به گزارش فارس، سیدمجتبی خدمت‌بین‌دانا 47 ساله با رای پنج نفر از اعضای شورای شهر رشت به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد، وی در سال 1367 در دبیرخانه شهرداری 14 سال رئیس درآمد منطقه یک شهرداری، دو سال معاون اداری و مالی سازمان عمران شهرداری، دو سال معاون درآمد سازمان مدیریت پسماند، 2.5 سال مدیر مالی شهرداری رشت فعالیت می‌کرد و از 25 اسفند 89 تاکنون به عنوان معاون خدمات شهری شهرداری رشت مشغول به‌کار بوده است.
چهارصد و پنجمین جلسه شورای شهر رشت با وجود اطلاع قبلی به خبرنگاران برای برگزار شدن جلسه، برای چندمین بار به دلیل نبود چهار نفر عضو شورا به دلیل حضورشان در تهران رسمیت نیافت و این امر مورد اعتراض خبرنگاران قرار گرفت.
محمدحسن عاقل‌منش نائب رئیس شورا و حجت‌الاسلام محمد حسن‌خواه رئیس شورای شهرستان و عضو شورای شهر رشت عدم حضور اعضای شورا را طولانی شدن کارشان در تهران بیان کردند و اظهار داشتند که این غیبت اعضا به غیبت‌های گذشته آنها مربوط نمی‌شود و با مشخص شدن سرپرست شهرداری، غیبت‌ها نیز از بین می‌رود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.